Thursday, April 4, 2013

dor



ţipăt de dor.
dor de moarte.
îmi încălzesc la respiraţie
flacăra
menită să mă ucidă
cu înfrigurarea ei
de ultimă călăuză.
ţipăt de dor
născut prin cezariană
din pieptul liniştii -
e fată!
numai că mama nu ştie că a născut.
tata citeşte ziarul şi corectează gramatica jurnaliştilor.
iubitul devine călău etic.
voi arde stelele în numele tău, îţi jur,
fără să te pomenesc vreodată în memoriile şi arhivele prieteniei mele -
nu de alta, doar pentru că
totul
a început de la tăcerea ta
placată cu aur de 24 de carate
pătat cu lacrimile mele
stinse înainte să ţi le plâng
până la ultima monedă umedă, ca orice alt
mărunţiş.

ţip de dor.

ţipătul meu se scrie în cheia liniştii
pe portativul urechilor tale

să nu mă contrazici, auzindu-i versurile goale
pe care am îndrăznit să le scriu despre tine
în loc să dorm
la trei noaptea

sau, mai rău, să nu mă
ierţi.

No comments:

Post a Comment