Friday, June 7, 2019

legătura


mă leagă de tine
lanţuri grele. fiecare rană, o za.
fiecare zâmbet, un clinchet sinistru
care mi s-a lipit în miezul urechii
unde se odihnea, înainte, echilibrul.

sunt invizibile fiarele
ce mă ţin prizonieră
în privirea ta nedezlipită de pielea mea
chiar şi în milisecunda
când culoarea din ochii ţi-a curs ca ceara topită
jupuindu-mă de vie. de încredere. ca pe o ceapă,
strat cu strat de durere, strat cu strat de
iubire al cărei nume l-am şters cu limba
de pe bocancii tuturor dicţionarelor.

sunt lichide şi dulci bijuteriile
ce mă înhamă la sania condusă de instinctul
feţei tale primordiale.
mă îmbăt de flăcările
pe care le neg şi le blestem în propriile capilare
că îmi ard din temelii teoriile despre viaţă
şi mă lasă doar moartă sau în ceaţă
şi nu mai găsesc drumul în labirintul ăsta dintre eu şi noneu.
am stins lumina în mine de frică să nu
mă vadă iar cineva, prin ferestrele larg deschise pe ploaie,
prea goală, aşa fără piele cum m-a lăsat

iubirea ta
ca războiul mondial
purtat până la uzură
în numele păcii.


No comments:

Post a Comment