Monday, October 31, 2022

🖤

 
şi din soarele care a răsărit din nou
de prea multe ori
şi din râul care şi-a iubit nestăvilit natura de râu
şi din muntele care a rămas de piatră

s-a născut seceta. 

Au trecut zilele neîncetat, au încins horă,
mi-au călcat pe lacrimi în dansul lor 
mereu la fel de schimbător.

Aşa se face
că m-am obişnuit cu buzele uscate,
că m-am obişnuit să trăiesc fără o parte
din mine.
Îmi amintesc de firescul nostru de odinioară
ca de o herghelie de cai-fantezie 
urcând la galop pe pereţii interiori
ai inimii mele care nu se mai ştie 
întreagă
de atâta timp. 

Mi-e dor măcar să mă ardă setea.
Astăzi observ cum s-au stins stele în mine
când mi-am permis să adorm pentru o clipă
şi să visez altceva decât pe tine
când visul rămăsese singurul loc 
în care aveai ecou şi umbră.
 

No comments:

Post a Comment